Vols estar més informat del què passa al poble?

Dimarts, 19 de setembre de 2023

L’Ajuntament potencia el butlletí digital i el WhatsMat.

La Gaseta de Matadepera, Matadepera Ràdio, la web municipal www.matadepera.cat i les xarxes socials (facebook, twitter i instagram), són actualment els mitjans de comunicació per estar assabentat de tot allò que passa al poble. N’hi ha dos més que també estan consolidats, el Butlletí Digital i el WhatsMat però que l’Ajuntament vol potenciar encara més: “són canals que convé tenir presents perquè ofereixen les convocatòries futures, el cas del Butlletí, o aquelles especialment rellevants, com el WhatsMat”, comenta la regidora de comunicació Laura Ríos.

El Butlletí Digital recull de les principals activitats previstes al poble per a la setmana en curs i s'envia gratuïtament a través d’un correu electrònic els dilluns a primera hora del matí. Per inscriure's cal anar a la icona que trobareu a la part inferior d'aquesta mateixa pàgina web, on posa “Butlletí Digital” i confirmar la subscripció a través del correu electrònic que es rebrà tot seguit. El Butlletí es va posar en funcionament a principis del mes d'octubre del 2007, i els usuaris que s'hi apunten, poden rebre per correu electrònic un recull de les principals activitats de la setmana al poble. La iniciativa està a punt d'arribar a les 800 edicions i cada setmana la reben més de 1.300 usuaris.

Al WhatsMat, per altra banda es reben les comunicacions a través d’un WhatsApp, però amb alguns avantatges més. L’usuari es pot inscriure fàcilment i de forma gratuïta enviant un WhatsApp al telèfon fix del mateix ajuntament, que també serveix per a l’aplicació: 93 787 02 00, i sol·licitant l’alta del servei, però també a través de l’enllaç que trobareu a la dreta d’aquesta pàgina. En poca estona es demanarà confirmació per part de l’Ajuntament de poder enviar missatges i també que es guardi el número com a contacte. El servei es podrà donar de baixa en qualsevol moment i compleix estrictament tota la normativa de protecció de dades.

El gran avantatge que té el servei és que l’usuari pot fer consultes a l’Ajuntament en els horaris d’atenció al públic (de 8.15 a 2.00 del migdia de dilluns a divendres i les tardes de dimecres de 16.00 a 19.00), sense que aquestes siguin visibles a la resta d’usuaris però també rebre puntualment informació municipal de temes considerats d’interès.

Darrera actualització: 19.09.2023 | 07:04

Enllaços

Imatges