Dilluns arrenca un nou cicle de tallers adreçats a empreses, pimes i autònoms.
El Consell Comarcal del Vallès Occidental, amb la col·laboració de la Regidoria de Participació, posa en marxa el segon cicle de jornades virtuals per a acompanyar i facilitar a les empreses, pimes i autònoms a realitzar tràmits virtuals amb l'Administració Pública.
Adreçat a tots els sectors del teixit empresarial, el primer taller (dilluns 30 de novembre), dóna les eines per a identificar-se davant la Administració Pública d'una manera simple i eficient. Al segon taller (dimarts 1 de desembre), es treballaran els tràmits en línia i la Finestreta Única Empresarial i, el tercer (dimecres 2 de desembre), es dedicarà a la factura electrònica. Cada taller té una durada de dues hores, de 3 a 5 de la tarda.
Per inscriure’s al taller, adreceu-vos a l’enllaç que trobareu a la dreta d’aquesta pàgina. Per a més informació, www.ccvoc.cati saezoe@ccvoc.cat