A partir d'aquest dimecres 5 de febrer i fins exhaurir sol·licituds.
L’Ajuntament de Matadepera torna a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Una nova jornada s’ha fixat pel proper 26 de febrer. El dia 2 de març està previst la recollida del document. En aquest sentit, la Regidoria de Governació coordina aquest servei i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) pren nota de les sol·licituds de les persones interessades en obtenir o renovar el DNI electrònic a Matadepera. Per fer la sol·licitud, s’ha de trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 9 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7.
Les hores per aquesta convocatòria es donaran a partir d'aquest 5 de febrer.
Trobareu tota la informació al document que us podeu descarregar clicant al titular de la notícia.