L’objectiu és acostar el ciutadà a l’administració pública.
Fa tres setmanes, i per tal d’agilitzar la situació i planificar millor els tràmits que fins ara es fan per telèfon o correu electrònic, l’Ajuntament de Matadepera va posar en marxa un nou servei que permet, entre d’altres, realitzar pagaments, com els de comunicació prèvia d'ús del domini públic amb motiu d'obres, comunicació prèvia d'ús el domini públic per motius diferents d'obres, o tots els processos de selecció de personal actius. En aquests tràmits, només cal disposar de certificat digital, que pot ser un idCAT Mòbil o un certificat idCAT, FNMT o DNIe. Aquest servei es pot fer des del banner de la pàgina web “Tràmits i gestions”, l’enllaç del qual també trobareu adjunt en aquesta notícia.
Aquests darrers dies s’han produït més canvis a l'apartat de la "Carpeta Ciutadana" al qual s'accedeix des del mateix enllaç, que passen per una millora del servei de digitalització de les dades del ciutadà, una ordenació més acurada de les gestions, i la possibilitat de poder signar electrònicament qualsevol document per part del ciutadà, empresa o proveïdor amb tractes amb l’Ajuntament.