L'Ajuntament impulsa una Oficina per al ciutadà

Dilluns, 26 d’abril de 2010
L'Ajuntament de Matadepera ha iniciat el procés per a la implantació futura al poble d'una Oficina d’Atenció al Ciutadà que tindrà la finalitat d'orientar al ciutadà en els protocols de funcionament de l’administració municipal per tal de donar el millor servei possible. El projecte, que es va presentar el passat 14 d'abril a la Sala de Plens, comptarà amb l’assessorament extern de la Diputació de Barcelona. Segons fonts municipals, "aquest projecte permetrà que en una sola visita i amb un sol interlocutor, una persona pugui consecutivament presentar una instància, comprar unes entrades per a un acte cultural i informar-se sobre un curset d’esports, per exemple". L'objectiu de l'OAC és segons les mateixes fonts, "que pugui donar a qualsevol persona el 100% de la informació bàsica que l’Ajuntament ha de donar-li, el pugui atendre en la iniciació i seguiment del tràmit en un 80% dels expedients, tret d'aquells que per la seva complexitat hagi d’atendre el personal específic de l’àrea afectada, i segueixi i finalitzi un 20% dels tràmits". L'Ajuntament espera poder dur a terme tot aquest procés durant el què resta del 2010, i que l' pugui entrar en funcionament a l’inici del 2011.
Darrera actualització: 23.08.2017 | 15:53