S’hi està treballant per tenir-la resolta ben aviat.
L’Ajuntament de Matadepera s’ha posat en contacte amb la vuitantena de persones que havien demanat la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic a les dependències municipals per aquesta setmana. Unes incidències informàtiques han obligat, primer a endarrerir el tràmit, i ara, a anul·lar aquest servei, i encara que s’hi està treballant per tal que estigui solventat el més aviat possible, fonts municipals recomanen adreçar-se a les comissaries que realitzen habitualment el tràmit, especialment si hi ha urgència en realitzar-lo, donada la proximitat del període vocacional.
En principi, les persones a les que s’ha hagut d’anul·lar el tràmit, hauran de tornar-lo a demanar, i no es podrà trobar data fins a partir del mes d’octubre, ja que les sol·licituds del setembre ja estan del tot exhaurides. Des del mateix ajuntament ja s’han demanat disculpes per l’enrenou causat per aquesta incidència.
El servei de renovació i expedició del DNI a Matadepera fa anys que funciona, i té per objectiu evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Malgrat això, està especialment adreçat a les persones amb mobilitat reduïda o que no poden desplaçar-se a d’altres municipis per fer els tràmits.