A partir d'ara també es podran demanar via telemàtica
L’Ajuntament de Matadepera torna a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Una nova jornada s’ha fixat pels dies 9 i 10 de juny, i pel 15 del mateix mes, ja es podrà venir a recollir el document.
La Regidoria de Governació coordina aquest servei i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) pren nota de les sol·licituds de les persones interessades en obtenir o renovar el DNI electrònic a Matadepera. Per fer la sol·licitud, s’ha de trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 8.15 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7. En aquesta ocasió, també es pot fer la reserva via telemàtica a través de l'enllaç que trobareu a la dreta d'aquesta pàgina. Les hores per aquesta convocatòria ja s'han exhaurit.
Per a més informació, podeu consultar el document que trobareu a la dreta de la web clicant sobre el titular.