S'havien convocat noves sessions per aquest dimecres i dijous.
L’Ajuntament de Matadepera torna a organitzar la gestió de renovació i expedició del DNI electrònic per tal d'evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a d'altres municipis per realitzar el tràmit. Dues noves jornades s’havien fixat per aquests dies 15 i 16 de setembre, però les places ja estan del tot exhaurides.
La Regidoria de Governació coordina aquest servei, que com se sap, es pot ja reservar via telemàtica a través de l'enllaç que trobareu a la pàgina principal de la web. En cas que no ho pugueu fer així, cal trucar al telèfon 93 787 02 00, dins dels horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres entre les 8.15 i les 2 i els dimecres a la tarda entre les 4 i les 7. Es prega que si cal anul·lar l’hora sol·licitada, es truqui per comunicar-ho per tal que altres persones puguin fer el tràmit.
Per a més informació, podeu consultar el document que trobareu a la dreta de la web clicant sobre el titular.