Es tramita finalment el DNI electrònic

Dimecres, 19 de novembre de 2008
Un error en el sistema de codificació informàtica de la Policia Nacional va impedir dilluns que es comencessin a tramitar a l'Ajuntament els primers DNI's electrònics tal i com estava previst. Detectat el problema, es van fer gestions per avisar a la quarantena de persones que havien de comparèixer, i serà finalment dijous quan es podrà tramitar la gestió, podent el mateix divendres 21 recollir el seu nou DNI. La iniciativa, pionera a l'àrea metropolitana, té per objectiu evitar que els matadeperencs hagin de desplaçar-se a altres municipis, per tramitar el Document. Encara que és el primer cop que es tramita, la iniciativa té un parell de precedents als mesos de maig i juny, quan es van fer les gestions per despatxar el DNI no electrònic. L'èxit de la convocatòria va provocar que des de llavors, s'hagi elaborat una llista d'espera d'un centenar de matadeperencs que han sol·licitat el servei. El Regidor de Governació Christian Codony ha volgut ressaltar a Matadepera.cat aquesta millora: "som un dels municipis petits que comencen aquesta iniciativa", ha comentat, "i pensem que val molt la pena per la quantitat de temps i desplaçaments que s'evita". Per a apuntar-se a convocatòries futures, cal posar-se en contacte amb la Regidoria de Governació, que és qui coordina aquest servei. Per fer la sol·licitud, s'ha de trucar al mateix Ajuntament (93 787 02 00), en els horaris d'atenció al públic (de dilluns a divendres entre les 9 i les 2, i les tardes dels dimecres de 2/4 de 5 a 2/4 de 7).
Darrera actualització: 23.08.2017 | 13:43