Els comerciants reclamaran indemnitzacions

Dijous, 31 de desembre de 2009
L'avaria elèctrica que la vigília de Nadal va deixar sense llum a més de 400 veïns del centre portarà conseqüències. Fonts de Matadepera Comerç han declarat a Matadepera.cat que "la gravetat de la situació no pot quedar sense resposta i sobretot, no podem permetre que es torni a repetir". Amb aquesta contundència també s'ha posicionat el Regidor d'Obres i Serveis Joan Figueras. I és que durant 17 hores, fins al migdia del dia de Nadal, l'apagada generalitzada va afectar particulars i comerços amb el conseqüent perjudici econòmic, agreujat per una data tan significativa com aquesta. Fecsa Endesa va declarar que el retard en la reparació va ser degut a que l'avaria va ser més complexa del que es preveïa en un principi, i que donada la situació plantejada, no n'hi havia prou en canviar el transformador. Tot i així, segons assegura Matadepera Comerç la reparació és provisional, pel que "ens podríem tornar a trobar amb el mateix problema". L'entitat ha demanat als abonats dels establiments que realitzin una valoració estimada de les pèrdues per tal de fer la reclamació oportuna davant l'Oficina del Consumidor. D'altra banda, l'Alcaldessa Mireia Solsona i el Regidor Joan Figueras han mostrat el seu suport als comerciants i en la reunió que han mantingut aquest dimecres amb representants de Fecsa Endesa han demanat explicacions per escrit. S'espera que passades les vacances de Nadal s'iniciïn les obres que han de reformar les instal·lacions elèctriques.
Darrera actualització: 23.08.2017 | 15:14