El Casal de Cultura ja torna a obrir portes

Des de les 9 del matí fins a les 9 del vespre. 

A l’espera de l’entrada a la Fase 3, que presumiblement tindrà lloc aquest proper diumenge, poc a poc, el Casal de Cultura, com la resta d’equipaments municipals, van recuperant la seva normalitat. Així, a partir d’aquest dilluns, el Casal torna a obrir portes cada dia, de dilluns a divendres entre les 9 del matí i les 9 del vespre.

Qui se’n podrà beneficiar serà el col·lectiu estudiantil, que podrà disposar d’aules per a què es puguin preparar els exàmens de finals de curs. Aquesta possibilitat d’estudiar, sense cita prèvia, està condicionada a la disponibilitat dels espais i naturalment estarà regida per les pertinents mesures de seguretat, que passaran, no només per mantenir la distància i portar mascareta, sinó també a que només hi hagi sis persones per aula.

La Biblioteca manté els seus horaris

Per altra banda, la Biblioteca Àngel Guimerà continuarà obrint els matins de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores, i a les tardes, i només els dimecres i dijous, de 17.00 a 20.00 hores. Això sí, amb les limitacions que han regit fins ara: no es permetrà estar-s’hi per estudiar o per consultar llibre i documents sinó només per facilitar informació bibliogràfica i oferir el servei de préstec i devolució (preferentment amb cità prèvia al 93 730 01 92 o per correu a b.matadepera.ag@diba.cat). També es podran fer servir un ordinador, tot i que amb cita prèvia obligatòria. 

Matadepera Ràdio recupera també les seves emissions en directe, encara que mai s’ha deixat d’emetre en aquestes setmanes de pandèmia.

A la dreta, el vestíbul del Casal, fa pocs dies (Foto: Miquel Badia).

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran