Abocaments de runa il·legals
Els responsables han estat sancionats
A través d’una denúncia ciutadana, la Policia Local de Matadepera ha pogut localitzar els responsables d’un parell d’abocaments de runa il·legals que es van produir la setmana passada.
Tot va començar el passat dia 7 quan es va denunciar un abocament de runa al bosc de les farigoles. La Policia Local en va fer seguiment i a més d'aquest se'n va localitzar un altre d'igual a l'Avinguda Mossèn Batlle, a l'entrada del camí de Can bon dia, fet pels mateixos autors. Es va poder localitzar els responsables, que no són del poble. Se’ls va obligar a recollir la runa i se’ls va sancionar.
Per altra banda, també s’està investigant els autors d’un nou abocament que es va localitzar a la Font de la Tartana el passat divendres.
A la imatge, un dels abocaments de la setmana passada. A l’altra, el que va aparèixer divendres (Foto: Policia Local)