Festa per a la gent gran de Matadepera

Els tiquets es van exhaurir el divendres 12 d'abril. 

La Regidoria de Gent Gran torna a organitzar la Festa per a la Gent Gran de Matadepera que arriba a la seva edició 34 i que tindrà lloc el 26 d’abril.

El programa d’actes inclourà la missa a l’Església Parroquial de Sant Joan (11.30h) amb l’actuació de la Coral Endavant, un dinar al Pavelló Primer d’Octubre (13.15h), i l'actuació del grup musical "Pop 60". També hi haurà un homenatge a les persones majors de noranta anys i als matrimonis que, al llarg de l’any, celebrin les noces d’Or. Els tiquets es van exhaurir el passat 12 d'abril. 

Els organitzadors volen agrair la col·laboració de la Coral Endavant i les persones voluntàries que faran possible, un any més, la festa.

A la imatge, la passada Festa de la Gent Gran (Foto: Miquel Badia). A sota, imatge del grup "Pop 60".